Меню сайта |
|
|
Фолк-гурт |
|
|
|
| | |
| Музейная педагогіка
Школьны музей адыгравае вялікую ролю ў фарміраванні музейнай культуры. Менавіта школьны музей, асабліва ў сельскай мясцовасці, становіцца першым музеем у жыцці чалавека. Таму вельмі важна выхаваць у вучняў правільныя адносіны да музея, яго фондаў, яго дзейнасці. У школе вучні з першага класа пачынаюць наведваць музей. Першая экскурсія заўсёды абзорная «Музей запрашае», дзе дзяцей знаёмяць не толькі з музейнымі экспазіцыямі, але і з правіламі паводзін у музеі. Каб цікавасць да музея не трацілася, у школе вялікая ўвага надаецца пытанню правільнай арганізацыі музейных экспазіцый і музейных экскурсій для вучняў рознага ўзросту. Любы музейны прадмет – гэта прадмет жыцця вёскі Трабы ў пэўны час, а таму ў музеі ствараюцца жыццёвыя сітуацыі таго часу. Асабліва цікава гэта адбываецца ў экспазіцыйнай зале «Беларуская хатка», і зале рамёстваў. Дзеці з задавальненнем клышуць ляльку ў зыбцы, прасуюць бялізну з дапамогай валка і качалкі, з затоеным дыханнем трымаюць у руках запаленую грамнічную свечку і памінаюць сваіх блізкіх памерлых. А пакруціць кола калаўрота жадаючых заўсёды шмат. Плануецца, што кросны таксама будуць рабочымі. «Скарбы роднага краю», урок беларускай літаратуры «Просім у хату госцейкі нашы», «Вячоркі», «Хлеб на стале, рукі свае» - далёка не поўны пералік выхаваўчых мерапрыемстваў на якіх дзеці з цікавасцю карыстаюцца музейнымі прадметамі. Пасля экскурсій заўсёды знаходзяцца вучні, якіх асабліва кранула музейная дзейнасць. Менавіта з іх ліку і ствараецца ў будучым Савет музея.
| |
| | |
|
Форма входа |
|
|
Поиск |
|
|
каляндар падзей |
« Апрель 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|
|